Jak to u nás funguje

Zde najdete informace o dodacích lhůtách, způsobech platby i možnostech a cenách dopravy.

 

 

Kdy dostanu svou zásilku?

Všechny objednávky se snažíme vyřizovat ihned po obdržení platby nebo objednávky s dobírkou. Konkrétní časy záleží na zvoleném typu platby a dostupnosti zboží.

  • platba on-line - zboží skladem odesíláme obvykle následující pracovní den, zboží se statusem "skladem u dodavatele" nebo "na objednání" obvykle do tří pracovních dnů; tyto objednávky jsou vždy vyřizovány přednostně
  • platba převodem - objednávku vyřizujeme ihned po obdržení platby (z účtu u Fio banky se platba připisuje ještě tentýž pracovní den, u ostatních bank obvykle do 24 hod, nejdéle do tří pracovních dnů) a dopravci ji předáváme následující pracovní den, zboží se statusem "skladem u dodavatele" nebo "na objednání" odešleme obvykle do tří pracovních dnů po obdržení platby
  • platba dobírkou - zboží skladem odesíláme obvykle následující pracovní den, zboží se statusem "skladem u dodavatele" nebo "na objednání" obvykle do tří pracovních dnů

 

Máte vše skladem?

Ano, většinu produktů máme skladem a nelžeme Vám:) Pouze výrobky značek Hojdavak, Šanami a Jožánek objednáváme na základě přání zákazníků, protože chceme mít jistotu, že naši zákazníci dostanou přesně to, co potřebují. Tedy přesně tu barvu, velikost a materiál, jaké si představují.

Na základě dlouhodobých trendů jsme v našem portfóliu nechali i několik produktů z řady přírodní kosmetiky, které nejsou skladem po celý rok, ale v závislosti na sezóně. Naši zákazníci mají ale 12 měsíců v roce možnost si toto zboží přes nás objednat.

Všechny produkty jsou tak k dispozici nejdéle do tří pracovních dnů. Pokud ne, je zákazník ihned informován a má možnost svou objednávku zrušit.

 

Kolik stojí doprava?

V ceně poštovného je zahrnuto i balné. Pozor, platba dobírkou je zpoplatněna.

  • Česká pošta - 125 Kč
  • Zásilkovna - 65 Kč
  • DPD - 135 Kč
  • Osobní vyzvednutí - 0 Kč (není možné platit hotově!)
  • Příplatek za dobírku - 50 Kč

 

Jak dlouho to trvá dopravcům?

  • Česká pošta - obvykle do druhého pracovního dne od podání je zásilka u adresáta. Nejdéle do tří pracovních dnů dorazí určitě, pokud ne, je něco špatně. I proto chceme znát Vaše telefonní číslo, na které už při podání obdržíte kód zásilky a pošta by Vás měla pravidelně informovat o cestě balíčku
  • Zásilkovna - obvykle do tří pracovních dnů od předání na Z-pointu už si zákazníci objednávku vyzvedávají; informace o cestě zásilky obdržíte jak na e-mail, tak formou SMS na uvedené telefonní číslo
  • DPD - u objednávek přijatých a zaplacených do 17:00 v pracovní dny a do 17:00 v neděli a v poslední den volna před pracovním dnem si kurýr vyzvedne zásilku hned následující den ráno a u Vás tak bude do dvou pracovních dnů od objednání. Vždy ale platí, že jakmile od nás obdržíte zprávu o předání zásilky dopravci, druhý den máte kurýra u dveří

 

Můžu si zboží vyzvednout i osobně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout v sídle firmy na adrese Líšnice 270, 252 10 (naproti vjezdu na golf) po předchozí domluvě na tel. č. 777 885 883. Není problém domluvit si vyzvednutí i jinde, kde víte, že se objevíme, ale vždy je nutné to uvést v poznámce objednávky a nechat si převzetí potvrdit. Rádi Vám vyjdeme vstříc.

 

Co když se mi zboží nelíbí?

Ze zákona máte právo zboží do 14 dnů vrátit. Pošlete ho Českou poštou na adresu sídla společnosti Moje výbavička s.r.o., peníze Vám poukážeme na účet ihned po obdržení zásilky a kontrole jejího obsahu.

Po uplynutí této lhůty je vždy možné se domluvit, kontaktujte nás mailem na dominika@mojevybavicka.cz. Pokud to půjde, nebudeme dělat drahoty.

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám na info@mojevybavicka.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8.30 do 17.00 na tel. č. 777 885 883. Rádi Vám odpovíme!